بخشایش

خانه | پست الکترونیک | آرشیو

بخشایش

آنا یوردوموز


اولین نماز جمعه سال 1394 اقامه شد

امروز در اولین جمعه از سال 1394 ، با حضور پرشور مردم شهر بخشایش و شهرها و روستاهای همجوار، فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین عبدالغفار غفاری، امام جمعه محترم شهرمان در مسجد جامع اقامه شد.

قبل از خطبه های نماز جمعه آقای علیرضا فراهی، رئیس شورای شهر بخشایش در مورد کارها و مصوبات انجام گرفته توسط شورای شهر بخشایش در سالی که گذشت، گزارشی کوتاه را بیان کردند و همچنین از مردم شریف بخشایش بخاطر استقبال گرم از کلیه مراسم هایی که در شهرمان برگزار می شود نهایت تقدیر و تشکر را به جا آوردند و در ادامه از شهردار محترم و امام جمعه شهرمان تشکر و قدردانی کردند و برای آنان موفقیت و سلامتی آرزو کردند.

حجت الاسلام غفاری در خطبه هایشان به اهمیت نماز جمعه و همچنین به فلسفه تاریخی اولین نماز جمعه اشاره کردند و گفتند که اولین نماز جمعه توسط پیامبر عظیم الشان اسلام در مسجد قبا اقامه شد و از آن پس این فریضه عبادی سیاسی، روز جمعه هر هفته توسط مسلمانان جهان اقامه می شود.

در دومین خطبه هم حجت الاسلام غفاری از اعضای شورای شهر کلوانق و کسانی که از شهرها و روستاهای همجوار در نماز جمعه شهرمان شرکت کرده اند تقدیر و تشکر کردند و در ادامه در مورد روز طبیعت و مسئله حفاظت از محیط زیست گفتند و همچنین در مورد روز جمهوری اسلامی سخنرانی کردند و به سخن امام خمینی اشاره کردند که فرموده بود 12 فروردین اولین روز حکومت الله در ایران است که 98.2 در صد مردم به جمهوری اسلامی رای آری داده اند. سپس به تحولات سیاسی منطقه و جنایتها و دست درازی های عربستان در امور شیعیان یمن و منطقه اشاره کردند و افزودند که ما مسلمانان باید با بصیرت و پیروی از خط مشی های مقام ولایت فقیه جلوی دخالت دشمنان را بگیریم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در جمعه 7 فروردين 1394برچسب:نماز جمعه ، نماز جمعه شهر بخشایش ، برگزاری نماز جمعه در بخشایش, ساعت 19:26 توسط نادر بخشایشی |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


بخشایش یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان هریس واقع شده‌است. جمعیت این شهر، طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 خورشیدی، بالغ بر 8000 نفر می‌باشد که از این جهت، سومین شهر پرجمعیت شهرستان هریس و سی و چهارمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ برای bakhshayesh محفوظ می باشد.
پایگاه خبری و اطلاع رسانی بخشایش

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب